Idzie Jesień - Czas na KSIĄŻKI

No i stało się - nikt już chyba nie ma wątpliwości że jesień zawitała na całego. Oczywiście łączy się to z krótszymi dniami, zmarzniętymi nosami i znienawidzonymi przeze mnie czapkami ... ale my, gotujący na pewno cieszymy się ze smakowych skarbów jesieni : dyni, grzybów, śliwek, jabłka. Już za chwilę zacznę przygotowywać dla Was świąteczne przepisy. 
Wspomniałam o krótszych dniach - ale równowaga w przyrodzie musi być - mamy w zamian długie wieczory, które uwielbiam poświęcać książkom. I tak postanowiłam prezentować Wam ciekawsze wydawnictwa dotyczące kulinariów.



Na początek chciałam zaprezentować, całkiem ciekawy pomysł Kuchnia Filmowa Pauliny Wnuk - książka napisana na podstawie bloga frommovietothekitchen.pl. Autorką obu jest Paulina, podobnie zresztą jak ja, fanka gotowania oraz filmów. Bardzo podoba mi się oryginalny pomysł Pauliny, doceniony również przez jury konkursu na BlogRoku2012, przyznano jej główną nagrodę. 
Nie ukrywam, że spodziewałam się znaleźć w książce kilka przepisów z filmów które są moim zdaniem bardziej inspirujące niż te przedstawione przez Paulinę - ale oczywiście jest to również ścieżka na kolejne części Kuchni Filmowej ... Paulina, trzymam kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz