Pokręcone CAPRESE Z Zielonych Pomidorów I Miętowego Twarogu Z Olejem Rydzowym I Czerwoną Bazylią

Jestem ostatnio baaardzo nieaktywna... to znaczy aktywna jestem aż za bardzo - do tego stopnie, że gdy w końcu jestem w domu, nie mam już siły włączyć komputera. Ale obiecuje - postaram się, słowo harcerza!



Składniki : 
200 gram tłustego twarogu 
1 zielony pomidor 
Pęczek świeżej mięty 
Pęczek świeżej czerwonej bazylii 
1 łyżka oleju rydzowego 
Różowa Sól, świeżo mielony pieprz do smaku

Przygotowanie: 

Twaróg umieszczamy w miseczce. Miętę i bazylię płuczemy, suszymy i siekamy, dodajemy do twarogu, przyprawiamy solą i pieprzem – zgodnie z upodobaniami.

Pomidora kroimy na plastry nie grubsze niż 5 mm.

Jeżeli nie macie specjalistycznego narzędzia w postaci pierścienia kucharskiego, możecie zrobić tak jak ja, czyli wyciąć dno z puszki po orzeszkach lub innych podobnych przekąskach i voila – 15 zł w kieszeni ;)

Na talerzu układamy pierścień, na dnie umieszczamy połowę przygotowanego twarogu, następnie wykładamy pokrojonym pomidorem, a na sam koniec układamy kolejną warstwę twarogu. Ostrożnie zdejmujemy pierścień.

Tak przygotowaną przystawkę, tuż przed podaniem polewamy oliwą rydzową oraz ozdabiamy liśćmi świeżej mięty i bazylii. Najlepiej smakuje ze świeżym pieczywem.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń